BLOGGRAAAPE!!

2011-05-30 ♥ 23:55:00

Eftersom det är så tomt på uppdatering här så kirrar jag biffen - jag loggar in och bloggar åt min lilla vän! Eftersom flickan bara ägde sin kamera under de sista matcherna så får ni faktiskt nöja er med hennes få men ack så underbara bilder!

Första kommentaren jag fick av Saga lät så här: "nope miiiitt nummer :P :P :P :P :P :D :D :D :D :D" och det känns som att det handlade om just nummer sju då - inte pojken utan numret! Efter det följdes det upp med kamerafrågor hit och dit. Har nu i slutändan när hon skaffat systemkamera faktiskt kunna hjälpa henne med de frågorna hon haft och jag hoppas verkligen det har varit till någon hjälp och att det har varit till någon användning.

Har under de senaste månaderna fått bättre och bättre kontakt med Saga vilket jag är evigt tacksam för. Hon har väldens bästa personlighet men det ligger tyvärr gömd för allmänheten under det dåliga självförtroendet. Kan berätta mina största hemligheter för henne och jag hoppas att det är ömsesidigt!

Ska förövrigt få främmande från ägaren av denna blogg på onsdag! Blir att sova över hos mig och sedan bara ta det lugnt på torsdag. Träffa Alicia och Linn, ta en fika och bara njuta av ledigheten!

Förstår inte vad jag gör här egentligen men jag kände bara att det behövdes lite uppdatering, även om den är lika vettig som detta svammel. Hon har till och med upptäckt mig, hon vet att jag har loggat in på hennes blogg och skriver detta inlägg. Men från början var det tänkt som en bloggrape, hahah..

Du får ha det så bra så hörs vi kanske en annan gång, kram. Over and out, Emma Nyström (http://emmaanystrom.blogg.se) loggar ut.


Kommentarer
Postat av: OLIVIA [foto & vardag]

SV: Just nu har jag inte tid att hjälpa eller göra gratis-designer till andra. :)

2011-05-31 @ 23:03:37
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!