skada kan öppna för Rundblad

2010-05-11 ♥ 18:46:12

Skellefteå AIK:s back David Rundblad har fortfarande inte
blivit anmäld till VM i ishockey.
Sedan Jonathan Ericsson blivit inkallad och Michael Nylander blivit anmäld så är det kvar bara en plats.

- De har snackat med mig och det är väl typ fullt i truppen,
men jag ska vara kvar här nere.
Om Magnus Johansson eller Erik Karlsson blir skadad så blir jag anmäld.
Att Jonte kom in spelar ingen roll för mig då vi inte är samma typ av spelare, säger Rundblad.



 HOPPAS RUNDBLAD FÅR SPELA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: majawe

jag hoppas också att han får spela, de skulle vara så roligt för han :)

2010-05-13 @ 14:18:34
URL: http://majawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!