Emma & Viktoria

2011-05-20 ♥ 22:12:55

Hallå i stugan! Emma & Viktoria här.. Flickan som står som ägare för denna blogg bad oss gästblogga - nu är vi här! Har egentligen inget vettigt att skriva men ett inlägg ska vi väl få ihop.. Nu ska vi berätta en saga (så rolig jag är, hahah) för er! Nä, nu ska vi berätta om oss själva fast det är den andra som skriver det. Invecklat. Läs om du vill, hoppa över det om du inte vill.

Viktoria är en mycket rolig prick som jag ibland kallar kusin, ibland syster och ibland även min man - eftersom vi spenderar mycket av vår vakna tid i samtal med varandra, antingen live eller i telefon - spenderar mycket tid tillsammans i allmänhet!

Har vuxit ihop under det gångna året med all hockey och sådant som kretsar runt det. Har tvingat upp henne klockan sju på lördasmornar bara för att tvinga med henne på hockeyträningar hit och morgonvärmningar dit. Även Saga har utsatts för mitt tvång. Men hoppas att det inte är något som någon av dem ångrar allt för mycket.

Hon går första året på frisörutbilningen på John Bauer i Skellefteå för att utbilda sig till.. Frisör? Hon bor i varje fall i Jörn för vanligheten, när hon inte befinner sig i min lägenhet då, hahah.

Hon är även väldigt duktig på att fota denna flickan, hon har faktiskt inte fotat så värst länge. Favoritmotivet är förhoppningsvis hockey men jag är inte helt säker! Hon har även följt med mig runt på olika fotouppdrag under våren och det kan jag ju berätta: HON ÄR VÄRLDENS BÄSTA ASSISTENT!

Nu ska jag sluta, skulle lätt få ihop en roman om denna flicka men vi avslutar här! Nu vill Viktoria tydligen skriva ner all skit hon kan om mig. Vi hörs kanske en annan gång!


Emma.. bam bam bam Nyström är en person som alltid har något lurt på gång. Hon är tänker oftast på sin familj och vänner i första hand. Och Emma är den som kommer med roliga saker som man kan skratta länge åt. Och humorn på denna kvinna är något som varje männinska borde ha... Vad nu det ska betyda? haha. Men Emma är även den person som är väldigt lätt att ha och göra med! Även väldigt kreativ!

Just nu så går Emma första året på Baggium Yrkesgymnasium i Skellefteå. Med inrikning omvårdnads! I skolan är denna kvinna väldigt bra! Övermänskligt bra! Och jag har länge funderat på varför hon går just denna linje när hon egentligen borde gå media och jounalistik! Hon är GRYM fotograf om ni undrar!

Emma har flera intressen kompisar, foto och hennes troligtvist största intresse HOCKEY! Hennes hjärta brinner för Skellefteå AIK ( Vilket annat?) och har väl i stort sett gjort det hela hennes liv. Emma ringer varje dag till mig och säger hur det gick i nattens NHL matcher. Lite kul är det ju att hon sitter kl 3-4 på nätterna och sedan har skola nästa dag! Vissa kanske börjar kanske undra med det är faktist typiskt Emma. Har hon bestämt sig för en sak så är det så.

Ja jag skulle kunna sitta här i evigheter och skriva men det måste ju ta ett slut någon gång så jag avslutar med att säga att Emma is the Shit så då vet ni!

Hoppas att Saga blir nöjd över våran flummiga gästblogg och ger oss förtroende att bloggar någon mer gång, hahah.. Ha det så jättebra, sov gott och dröm söta drömmar om David eller vilken annan hockeypojke du nu väljer. Kram! ♥

Vill ni hitta oss så återfinns vi på http://emmaanystrom.blogg.se eller http://viktoriasjolund.blogg.se! Bara ifall ni undrar.


Kommentarer
Postat av: Natta

Sv: Visst är det! Jag spelar det om och om igen, för det är så underbart :')

2011-05-22 @ 02:44:35
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!