Svaren!

2011-05-06 ♥ 20:40:00

Emma [hockey & foto] om kom igen!:

Kan du inte visa upp den första hockeybilden du tog och den sista du tog - den här säsongen? (Du tog väl någon bild med min eller Viktorias kamera i början?)

Vad har du gjort för att bli så duktigt på att fotografera - så fort?



haha, jag själv skulle säga att det är tack vare att jag har
en ny kamera och fått expert hjälp ;)
Nämen jag brukar inte kunna säga att jag är nöjd med något
som jag har gjort, men jag kan erkänna att
det är lite skillnad på bilderna!

 mee om Igen...:

vilken mobil har David?

Han har en iPhone 4!

olli om Igen...:

Har David någon bästis?
<3

Han har nog många goda vänner, men bästis
är nog Tim eller Melker :)

wiiiiiii! om Igen...:

Har du något bra fototips som man kan ha nytta för i sport/natur/folk/möbler?

hm, det beror nog på vilken kamera + objektiv man har.
Men som när jag fotar sport (hockey) så har jag
Bländare: 4-5,6
Slutartid: 1/160
ISO: 800

ONLYPAULINAA om Igen...:

1.Vad tycker du om david? :D
2. Tycker du david är snygg? ;D
3. Hur tror du det går för aik nästa säsong? :D
4. Har du några fler favorithockeyspelare? :D
5. Att David Rundblad är bäst? :D

1. Jag tycker att han är en superbra spelare!
2. haha, ja ;)
3. Jag tror att det blir tufft eftersom att dom
tappar många rutinerade spelare,
men det går nog bra endå!
4. ja, Niclas Burström, Joel Mustonen, Adam Pettersson, Oscar Lindberg är några av dom :)
5. Ja, han är bäst ;)

Frida:) om Tim Erixon igen:

Hej!
Har du någon annan idol, elr lika stor?:D

 Ja, kolla förra frågan! :)


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Joel och Oscar är MINA pojkar! Du fick ju Nisse, hahahah ;)

2011-05-06 @ 20:55:03
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!