Svaren!

2011-04-22 ♥ 18:54:56

Svaren på frågestunden som jag har haft i 1 månad
(och faktiskt glömt bort...)
kommer här!

jaag
Har Rundblad något syskon

ja, en storebror som heter Peter :)

molly
träningstider?
vem är roligast av dom i aik?
trevligast?


1.-
2.Roligast är helt klart Fredrik Warg!
3.Trevligast är Mikko Lehtonen och Pierré Edouard Bellemare


Mikaela
hur skulle du beskriva david rundblad som person? :)

hm...svår fråga!
Jag har träffat honom några gånger och då har han då varit
supertrevlig och snäll!


Viktoria
Hur kommer vi klara sommaren utan hockey!?

Det kommer vi inte!


Anonym
Är du på varje hemma match?

Joo, jag hade säsongskort!

Emma [hockey & foto]

VARFÖR gillar du just David och Burra?!

För att jag tycker att dom är riktigt bra, trevliga och snälla
Jag har ju fler "favoriter" men dom är 1:a och 2:a :)




Hoppas att det var bra svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!