David Rundblad

2011-04-24 ♥ 07:00:00







Ser ni någon likhet på alla bilder utom den första och sista?
Jag gillar de, det är lika kul varje gång att se bilderna ;)

Dessutom så är sista bilden den allra sista jag fick på honom (eftersom att jag
inte lyckades få någon bra på sista matchen...)
vissa skulle vara ledsna för att dom inte får några fler bilder,
men jag kan säga att jag är riktigt nöjd över att just den där bilden blev den sista och
att hälsningen på tröjan också blev den sista!!


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Gubben <3 Ångrar inte för en sekund jag heller att jag tog en sista hälsning!



SVAR PÅ FRÅGAN: Hans tunga! Alltid samma uttryck..

2011-04-24 @ 17:01:01
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!