texten

2010-03-26 ♥ 15:27:52

texten till Jimmie Ericssons låt!!

FRUKTADE SVARTGULA RÄNDER
Fruktade svartgula ränder
har jag förälskat mig i
Just dessa svartgula ränder
så fulla av ren energi

Blickarna som du mig sänder
när jag ett slagskott drar på
När mina känsliga händer
slår pucken förbi dig i mål

Fruktade svartgula ränder
har jag förälskat mig i
Just dessa svartgula ränder
så fulla av ren energi

Blickarna som du mig sänder
när du ett badrapp skall få
När jag slår ut dina tänder,
vill du vara nära mig då?

Fruktade svartgula ränder
har jag förälskat mig i
Just dessa svartgula ränder
så fulla av ren energi


låten kan du lyssna på här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!