Rundblad i St. Louis

2010-06-03 ♥ 15:14:15

Skellefteå AIK:s back David Rundblad är på plats i St Louis.


- Det går bara bra, jag har inte gjort så mycket ännu. Lite tester och så har jag varit i gymmet.
Det är det jag hunnit med, säger han.

Han bor i alla fall mäktigt.

- Jag har flyttat jag in hos mr MacInnis där jag ska bo resten av resan.
Han har fint hus, konstaterar han.

Mr MacInnis som Rundblad talar om är den legendariske NHL-backen Al MacInnis, vicepresident i klubben.
Framtiden vet han inte heller mycket om.
 
Men han får nog snart veta vad som gäller.
- Jag ska träffa general managern Doug Armstrong troligtvis i kväll (natten mot i morgon).

Det ska bli spännande att se vad han har att säga.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad nervös jag blev helt plötsligt! :O :)

2010-06-03 @ 15:22:34
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Men tänk om han åker nu.. "/

2010-06-03 @ 15:55:50
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!