*

2010-06-16 ♥ 22:25:56

såhär tyckte david om jordbävningen enligt NSD .
fast david tyckte att dom överdrev ganska mke , så stod det på facebook iaf !

HOCKEY-STJÄRNAN MITT I JORDBÄVNINGEN--Skellefteå AIK:s stjärnback David Rundblad befann sig i jordbävningen.
- Jag och morsan satt nere och tittade tv när det skakade till. Ganska sjukt.

Var det ett kraftigt skalv?
- Det skakar till lite i huset och i skåpen. Det var som en obalanserad tvättmaskin som började centrifugera.

Vad tänkte du?
- Jag trodde först det var någon motorcykel som drog i gång. Jag hann inte tänka så mycket. Men sen gick jag in och läste på nätet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Startsidan


bloglovin

Det är INTE David Rundblad som äger denna blogg!